close

我頂....又要學新野了....就係個個都話唔做既野!!!!

 

排櫃.....唉..個個都唔做既野...最後就比我-0-

 

今日學左成日...識左少少了...但真係覺得同平時既野好唔同...

 

真係要用腦去諗,仲要睇好多方面....呢方面係我弱點..其實=.=''

 

我份人咁粗心大意...點可以應付喎...真係無信心...

 

咁次真係死硬......我都無信心可以做得好...

 

盡力了......SHIT!!!!FK

 

明天就要自己面對....救命呀.....

arrow
arrow
    文章標籤
    櫃...
    全站熱搜

    卐 KRIZ 卐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()